Aktuális állásaink:
Portfólió menedzser munkatársWealth Office Tanácsadó Pályázat
Senior real-estate asset manager
Portfólió menedzser munkatárs
Az Equilor Alapkezelő által kezelt vagyon meghaladja a 200 milliárd forintot, széleskörű referenciákkal rendelkezünk értékpapír alapok, ingatlan alapok és tőkealapok kezelésében. Filozófiánkban fontos szerepet kap a nyugdíjpénztáraknak végzendő vagyonkezelési tevékenység. Az Alapkezelő célja, hogy munkatársai több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalataira támaszkodva specializált vagyonkezelői szolgáltatásokat nyújtson, mind az intézményi, mind a private banking szegmens részére.
Feladatok:
- részvény - és kötvénypozíciókat is tartalmazó portfóliók (befektetési alapok, pénztárak, egyéb ügyfelek) vagyonkezelése;
- befektetési döntések végrehajtása;
- stratégia-alkotási és elemzési tevékenység;
- stratégiai és eszközallokációs döntésekben való részvétel;
- tőkepiaci és vállalati fundamentális elemzések készítése;
- befektetési tevékenység eredményességének figyelemmel kísérése;
- kezelt portfóliók havi és negyedéves jelentéseinek összeállítása.
Elvárások:
- közgazdasági felsőfokú végzettség;
- minimum 2-3 éves hasonló vagy elemzői területen szerzett szakmai tapasztalat;
- tőkepiaci és pénzügyi folyamatok, összefüggések ismerete;
- alapkezelés adminisztrációs hátterének gyakorlati ismerete;
- magas szintű elemzői készség, logikus gondolkodás, modellezési képességek;
- stressztűrő képesség;
- képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt;
- felelősségvállalás, megbízhatóság és önállóság;
- precíz, alapos munkavégzés.
Előnyök:
- CFA vizsga vagy egyéb nemzetközi szakirányú képesítés;
- Bloomberg ismerete.
Amit kínálunk:
- aktív részvétel egy befektetési alapkezelő teljes tevékenységében;
- szakmai fejlődési lehetőség;
- kihívást jelentő, változatos, önálló, felelősségteljes feladatok;
- rugalmas munkarend, otthoni munkavégzési lehetőség;
- béren kívüli juttatások;
- igényes munkakörnyezet.
Irodai munkavégzés helye:
Budapest II. kerület Pasaréti út 122.
Amennyiben az ajánlat felkeltette érdeklődésed, az attila.szabo@eqa.hu e-mail címre várjuk önéletrajzodat és motivációs leveledet.
EQUILOR Alapkezelő Zrt. Wealth Office Tanácsadó Pályázat
Az EQUILOR Alapkezelő Zrt. Wealth Office igazgatósága, wealth office tanácsadó pozíció betöltésére pályázatot hirdet. Amennyiben a privát bankár munkakörödből szívesen lépnél fel wealth office tanácsadói szintre, érdekelnek az innovatív és egyedi vagyonkezelési megoldások, úgy várjuk jelentkezésed!
Rólunk:
Az EQUILOR Alapkezelő Zrt., Magyarországon elsőként vezette be az angolszász-svájci mintára épülő Wealth Office szolgáltatását, amely hatékony vagyonkezelési megoldást biztosít a legnagyobb megtakarítási állománnyal rendelkező partnereinek a hagyományos privát banki szolgáltatások mellett. A Wealth Office megkülönböztető stratégiája, hogy az intézményi vagyonkezelésben szerzett tapasztalatokra alapozva a lakossági-vállalati szegmensben is új dimenziót nyisson - nemzetközi hagyományok szerint, független és eredményorientált vagyonkezelési megoldással, exkluzív kényelmi szolgáltatásokkal.
Munkavégzés helye:
országos
Amit várunk Tőled:
- új ügyfelek felkutatása és szerződéskötés,
- magán- és vállalati partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás,
- az ügyfelek egyedi igényeinek részletes feltárása az elvárásoknak legjobban megfelelő portfóliókialakítás céljából,
- befektetési tanácsadás speciálisan kapcsolt számláknál,
- partnereink számára hosszú távú és átfogó vagyonkezelési koncepció kialakítása, amely kiterjed a nem pénzügyi vagyonelemekre is,
- termék és szolgáltatás fejlesztésben részvétel,
- felejtsd el az értékesítés szót, helyette koncentrálj az ügyféligények kielégítésére!
Előnyt jelent számodra:
- széleskörű és mély kapcsolati háló,
- legalább 10 éves privát banki / wealth management tapasztalat,
- angol és/vagy egyéb idegen nyelv folyékony használata,
- befektetések világa mellett egyéb kapcsolódó területen jártasság (pl. utódlástervezés, BVK, corpfin, hitelezés),
- digitálisan aktív és fogékony hozzáállás,
- B kategóriás jogosítvány
Téged keresünk, ha:
- legalább 5 éves munkatapasztalattal és szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
- szakmai elhivatottság és ügyfélfókuszú gondolkodás jellemez,
- szereted a változatos és önálló munkavégzést,
- kiemelt kapcsolatteremtő és kommunikációs képességgel rendelkezel,
- eredményorientáltság fontos számodra,
- magabiztos, határozott fellépés jellemez,
- precíz, pontos munkavégzés az alapértékeid közé tartozik,
- hatékony problémamegoldó készséggel bírsz,
- nyitott vagy az újdonságra, gyors reagálási készséggel rendelkezel.
Amit kínálunk:
- Versenyképes javadalmazási csomagot nyújtunk (alapbér, bónusz, béren kívüli juttatások, dolgozói számlacsomag, szakmai és nyelvi képzések),
- Szakmai fejlődést, továbbképzési lehetőségeket nyújtunk, valamint készségfejlesztő tréningeken való részvételt,
- Nálunk globális gazdasági és pénzügyi tudás, valamint tapasztalat megszerzésére van lehetőség,
- Sajtó és médiamegjelenésre nyílik lehetőség,
- Elegáns, jól megközelíthető munkahelyi környezetet biztosítunk,
- Kiszámítható munkarenddel és megfelelő létszám biztosításával igyekszünk hozzájárulni a munka-magánélet egyensúly megteremtéséhez.
Jelentkezés módja:
angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajz
magyar nyelvű motivációs levél megküldése a karrier@eqa.hu email címre.
Senior real-estate asset manager
Növekedő termékportfóliónknak köszönhetően bővülő csapatunkba szakembert keresünk, aki egy professzionális, inspiráló szellemi csapat keretein belül folytatná karrierjét.
Főbb feladatok, munkák:
- Folyamatos kapcsolattartás a befektetőkkel, piaci szereplőkkel, ügynökségekkel, megbízókkal
- Fejlesztési projektekben történő aktív részvétel.
- Üzemeltetési, műszaki üzemeltetési feladatok felügyelete, kontrollálása
- Éves és stratégiai tervezés (OPEX, CAPEX, bérbeadás)
- Meglévő bérlők szerződéseinek a kezelése, együttműködés a bérbeadásért felelős munkatársakkal
- Bérlői kiépítési és beruházási munkákkal kapcsolatos döntéshozatal
- Vezetői riportok készítése havi rendszerességgel
- Kezelt portfólióval kapcsolatos külső és belső adatszolgáltatás
- Marketing tevékenység elősegítése, együttműködés a marketingért felelős munkatársakkal
- Riportok, elemzések, tanulmányok, prezentációk készítésében való aktív közreműködés
- Közreműködés ajánlatok és döntésalátámasztó anyagok készítésében
- Az alapkezelési, vagyonkezelési, elemzési, értékesítési, termékfejlesztési tevékenységgel kapcsolatos ad hoc feladatok elvégzése
A munkakörrel kapcsolatos elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Ingatlanfejlesztési projektek menedzselésében szerzett többéves tapasztalat
- Ingatlanpiac naprakész ismerete
- Magasszintű önálló tárgyalóképesség
- Felsőfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban)
- Precíz, pontos munkavégzés
Amit nyújtani tudunk:
- Versenyképes jövedelem
- Kiváló munkafeltételek
- Elegáns irodai környezet
- Dinamikus, fiatal csapat
- Változatos, sokrétű feladatok
Munkavégzés helye:
Budapest II. kerület, Pasaréti út 122-124.
Fényképes szakmai önéletrajzot, bérigény megjelöléssel a következő e-mail címre várjuk: karrier@eqa.hu