Aktuális állásaink:
Wealth Office Tanácsadó PályázatSenior real-estate asset manager
Pályakezdő back office munkatárs
Adminisztratív munkatárs
EQUILOR Alapkezelő Zrt. Wealth Office Tanácsadó Pályázat
Az EQUILOR Alapkezelő Zrt. Wealth Office igazgatósága, wealth office tanácsadó pozíció betöltésére pályázatot hirdet. Amennyiben a privát bankár munkakörödből szívesen lépnél fel wealth office tanácsadói szintre, érdekelnek az innovatív és egyedi vagyonkezelési megoldások, úgy várjuk jelentkezésed!
Rólunk:
Az EQUILOR Alapkezelő Zrt., Magyarországon elsőként vezette be az angolszász-svájci mintára épülő Wealth Office szolgáltatását, amely hatékony vagyonkezelési megoldást biztosít a legnagyobb megtakarítási állománnyal rendelkező partnereinek a hagyományos privát banki szolgáltatások mellett. A Wealth Office megkülönböztető stratégiája, hogy az intézményi vagyonkezelésben szerzett tapasztalatokra alapozva a lakossági-vállalati szegmensben is új dimenziót nyisson - nemzetközi hagyományok szerint, független és eredményorientált vagyonkezelési megoldással, exkluzív kényelmi szolgáltatásokkal.
Munkavégzés helye:
országos
Amit várunk Tőled:
- új ügyfelek felkutatása és szerződéskötés,
- magán- és vállalati partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás,
- az ügyfelek egyedi igényeinek részletes feltárása az elvárásoknak legjobban megfelelő portfóliókialakítás céljából,
- befektetési tanácsadás speciálisan kapcsolt számláknál,
- partnereink számára hosszú távú és átfogó vagyonkezelési koncepció kialakítása, amely kiterjed a nem pénzügyi vagyonelemekre is,
- termék és szolgáltatás fejlesztésben részvétel,
- felejtsd el az értékesítés szót, helyette koncentrálj az ügyféligények kielégítésére!
Előnyt jelent számodra:
- széleskörű és mély kapcsolati háló,
- legalább 10 éves privát banki / wealth management tapasztalat,
- angol és/vagy egyéb idegen nyelv folyékony használata,
- befektetések világa mellett egyéb kapcsolódó területen jártasság (pl. utódlástervezés, BVK, corpfin, hitelezés),
- digitálisan aktív és fogékony hozzáállás,
- B kategóriás jogosítvány
Téged keresünk, ha:
- legalább 5 éves munkatapasztalattal és szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
- szakmai elhivatottság és ügyfélfókuszú gondolkodás jellemez,
- szereted a változatos és önálló munkavégzést,
- kiemelt kapcsolatteremtő és kommunikációs képességgel rendelkezel,
- eredményorientáltság fontos számodra,
- magabiztos, határozott fellépés jellemez,
- precíz, pontos munkavégzés az alapértékeid közé tartozik,
- hatékony problémamegoldó készséggel bírsz,
- nyitott vagy az újdonságra, gyors reagálási készséggel rendelkezel.
Amit kínálunk:
- Versenyképes javadalmazási csomagot nyújtunk (alapbér, bónusz, béren kívüli juttatások, dolgozói számlacsomag, szakmai és nyelvi képzések),
- Szakmai fejlődést, továbbképzési lehetőségeket nyújtunk, valamint készségfejlesztő tréningeken való részvételt,
- Nálunk globális gazdasági és pénzügyi tudás, valamint tapasztalat megszerzésére van lehetőség,
- Sajtó és médiamegjelenésre nyílik lehetőség,
- Elegáns, jól megközelíthető munkahelyi környezetet biztosítunk,
- Kiszámítható munkarenddel és megfelelő létszám biztosításával igyekszünk hozzájárulni a munka-magánélet egyensúly megteremtéséhez.
Jelentkezés módja:
angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajz
magyar nyelvű motivációs levél megküldése a karrier@eqa.hu email címre.
Senior real-estate asset manager
Növekedő termékportfóliónknak köszönhetően bővülő csapatunkba szakembert keresünk, aki egy professzionális, inspiráló szellemi csapat keretein belül folytatná karrierjét.
Főbb feladatok, munkák:
- Folyamatos kapcsolattartás a befektetőkkel, piaci szereplőkkel, ügynökségekkel, megbízókkal
- Fejlesztési projektekben történő aktív részvétel.
- Üzemeltetési, műszaki üzemeltetési feladatok felügyelete, kontrollálása
- Éves és stratégiai tervezés (OPEX, CAPEX, bérbeadás)
- Meglévő bérlők szerződéseinek a kezelése, együttműködés a bérbeadásért felelős munkatársakkal
- Bérlői kiépítési és beruházási munkákkal kapcsolatos döntéshozatal
- Vezetői riportok készítése havi rendszerességgel
- Kezelt portfólióval kapcsolatos külső és belső adatszolgáltatás
- Marketing tevékenység elősegítése, együttműködés a marketingért felelős munkatársakkal
- Riportok, elemzések, tanulmányok, prezentációk készítésében való aktív közreműködés
- Közreműködés ajánlatok és döntésalátámasztó anyagok készítésében
- Az alapkezelési, vagyonkezelési, elemzési, értékesítési, termékfejlesztési tevékenységgel kapcsolatos ad hoc feladatok elvégzése
A munkakörrel kapcsolatos elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Ingatlanfejlesztési projektek menedzselésében szerzett többéves tapasztalat
- Ingatlanpiac naprakész ismerete
- Magasszintű önálló tárgyalóképesség
- Felsőfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban)
- Precíz, pontos munkavégzés
Amit nyújtani tudunk:
- Versenyképes jövedelem
- Kiváló munkafeltételek
- Elegáns irodai környezet
- Dinamikus, fiatal csapat
- Változatos, sokrétű feladatok
Munkavégzés helye:
Budapest II. kerület, Pasaréti út 122-124.
Fényképes szakmai önéletrajzot, bérigény megjelöléssel a következő e-mail címre várjuk: karrier@eqa.hu
Pályakezdő back office munkatárs
Feladatok:
- Back office terület adminisztratív és törzsadatkezelési feladatainak ellátása
- A portfóliók értékeléséhez szükséges piaci adatok kezelése
- Pénzügyi tranzakciók feldolgozása
- Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása
- Befektetési alapok, nyugdíjpénztári portfoliók nettó eszközértékének számítása és kapcsolódó feladatok ellátása
- Kapcsolattartás Partnerekkel és Ügyfelekkel
Elvárások:
- Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
- Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés, csapatjátékos hozzáállás
Előny:
- Könyvelői, pénzügyi tapasztalat
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások
- Stabil munkahely
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Modern munkakörülmények, kiváló csapatszellem
- Home office munkavégzés lehetősége
Munkavégzés helye:
Budapest II. kerület Pasaréti út 122-124.
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Jelentkezés módja:
- fényképes önéletrajz (bruttó fizetési igény megjelölésével)
- motivációs levél
Érdekel a pénzügyi világ, és precíz vagy az adminisztrációban? Most itt a lehetőség!
Várjuk jelentkezésed az alábbi munkakörbe:
Adminisztratív munkatárs
Feladatok:
- Alapokkal kapcsolatos bejövő/kimenő számlák kezelése, iktatása, továbbítása, feldolgozása, nyilvántartási rendszerbe történő rögzítése
- Bankkivonatok napi lehívása, nyilvántartási rendszerrel való egyeztetése, továbbítása
- Alapok utalásainak banki rendszerekben történő előkészítése/ellenőrzése
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
- MS Excel, Word és Outlook levelezőrendszer haladó szintű ismerete
- Precíz, alapos munkavégzés, monotonitástűrés
- Megbízhatóság és önállóság
- Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt
Előnyök:
- Pénzügyi vagy gazdasági ismeretek
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Mérlegképes könyvelői vizsga
Amit kínálunk:
- Aktív részvétel egy befektetési alapkezelő tevékenységében
- Stabil munkahely
- Szakmai fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye:
- Budapest II. kerület
- Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Amennyiben az ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, kérjük küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs levél megküldésével, bruttó fizetési igény megjelölésével a karrier@eqa.hu e-mail címre.